درباره ما:09159707245


درباره گلچکان زمانی

به وب‌سایت گلچکان زمانی خوش آمدید! ما در اینجا به معرفی انواع عرقیات گیاهی ، گلاب  ، آبغوره ، آبلیمو ، انواع سرکه از جمله سرکه سیب ، سرکه سفید و سرکه قرمز و همچنین شربت سکنجبین گلچکان زمانی که بهترین و با کیفیت ترین شربت سکنجبین تولید شده در ایران است می پردازیم. هدف مجموعه گلچکان زمانی اینست که با ارایه محصولات سالم و ارگانیک گامی در جهت بهبود و ارتقاء سلامت جامعه برداشه باشد.

ماموریت گلچکان زمانی
ماموریت ما ارتقاء سلامتی و بهبود کیفیت زندگی افراد از طریق ارائه محصولات طبیعی و سالم است. ما بر این باوریم که طبیعت بهترین داروها را برای ما فراهم کرده است و هدف ما این است که این داروها را در دسترس شما قرار دهیم.

محصولات  گلچکان زمانی
عرقیات گیاهی ما از بهترین و تازه‌ترین گیاهان تهیه شده‌اند. هر محصول با دقت و توجه به جزئیات تولید می‌شود تا اطمینان حاصل کنیم که شما بهترین کیفیت را دریافت می‌کنید. ما به تنوع محصولات خود افتخار می‌کنیم و سعی داریم نیازهای مختلف مشتریان را برآورده کنیم.

شرکت گلچکان زمانی تولید کننده ی  گلاب  ، آبلیمو ، انواع سرکه از جمله سرکه سیب ، سرکه سفید و سرکه قرمز و همچنین شربت سکنجبین و همچنین، انواع عرقیات گیاهی از جمله عرق نعنا ، عرق کاسنی ، عرق چهل گیاه ، عرق بیدمشک ، عرق زنیان ، عرق رازیانه ، عرق زیره سیاه ، عرق خارشتری ، عرق خارخاسک ، عرق بوقناق ، عرق کلپوره ، عرق اسطوخودوس ، عرق آویشن ، عرق بوماردان ،  عرق شاهتره (  عرق شاتره  ) ، عرق هل ، عرق گل گاوزبان ،  عرق بهار نارنج ، عرق کاکوتی و دهها گونه ی دیگر از عرقیات می باشد.

گیاه مورد نیاز برای عرق گیری از کوههای اطراف مشهد و تمام شهرهای ایران تامین می گردد. بعضی از گیاهان مثل شوید، تره  شنبلیله ، خرفه ، نعنا  ، نعناکوهی یا عمان نعنا فلفلی ، کرفس و بادرنجبویه هم در کشتزارهای مشهد و شهرهای مختلف کشور ، کاشته شده و پس از برداشت و انتقال به کارخانه ، اقدام به عرق گیری می شود. 

 


چرا گلچکان زمانی؟

  • کیفیت بالا: ما تنها از گیاهان با کیفیت و خالص استفاده می‌کنیم.
  • تجربه و دانش: تیم ما شامل متخصصان و کارشناسانی در زمینه گیاهان دارویی است که سال‌ها تجربه و دانش خود را در جهت تولید بهترین و با کیفیت ترین محصول استفاده می کنند.
  • توجه به نظرات و انتقادات مشتری: ما به نظرات و و انتقادات مشتریان خود بسیار اهمیت می دهیم. طوریکه همیشه تولید خود را با نیازهای مشتری تطبیق می‌دهیم و همواره در تلاشیم تا بهترین خدمات را به شما مشتریان محترم ارائه دهیم.

هدف ما در شرکت گلچکان زمانی
هدف ما این است که با استفاده از عرقیات گیاهی، به شما کمک کنیم تا زندگی سالم‌تری داشته باشید و از خواص شگفت‌انگیز گیاهان بهره‌مند شوید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که هر محصولی که از ما خریداری می‌کنید، با دقت بسیاری تهیه شده است.

از شما دعوت می‌کنیم تا با ما همراه باشید و از دنیای شگفت‌انگیز عرقیات گیاهی بهره‌مند شوید. اگر سوالی دارید یا به مشاوره نیاز دارید، تیم ما همیشه آماده پاسخگویی به شماست. 

مدیریت و پرسنل شرکت گلچکان زمانی مشتاق دیدار شما در کارخانه جهت بازدید از نحوه تولید و نگهداری و فرآوری محصولات هستند.

با تشکر از انتخاب شما


در صورت تمایل به دریافت مشاوره رایگان ، با یکی از این شماره ها تماس بگیرید، مشاوران ما از ساعت 8 صبح تا 10 شب می توانند به شما سروران گرامی مشاوره دهند.

05133869157

09159707245

همچنین در فضای مجارزی هم می توانید به همین شماره پیام دهید و ما را دنبال کنید.



  • {{value}}
نام و نام خانوادگی را بنویسید. نام و نام خانوادگی را کوچک‌تر از 50 حرف بنویسید.

نام و نام خانوادگی شما محرمانه بوده و فقط جهت تماس مشاوران با شما استفاده خواهد شد.

شماره تلفن را بنویسید. شماره تلفن را کوچک‌تر از 30 حرف بنویسید.

شماره تماس شما محرمانه بوده و فقط جهت تماس مشاوران با شما استفاده خواهد شد.

شماره موبایل را بنویسید. شماره موبایل را کوچک‌تر از 50 حرف بنویسید.

شماره موبایل شما محرمانه بوده و فقط جهت تماس مشاوران با شما استفاده خواهد شد.

استان و شهر را بنویسید. استان و شهر را کوچک‌تر از 30 حرف بنویسید.

در صورت تمایل می توانید استان و شهر محل زندگی خود را درج فرمایید. این اطلاعات برای مشاوره بهتر با توجه به شرایط آب و هوایی شهر شما به مشاوران ما کمک خواهد کرد.

پیام را بنویسید. پیام را کوچک‌تر از 2000 حرف بنویسید. پیام را کوچک‌تر از 2000 حرف بنویسید.

لطفا سفارش محصول یا مشکلات جسمی خود را در این کادر بنویسید. تمامی اطلاعات شما محرمانه بوده و هیچ کس بجز مشاوران ما به این اطلاعات دسترسی ندارند.


کمی صبر کنید...